Saturday, July 31, 2010

It's Lava Bieber's Birthday

Those who kenal me lama, u know i takkan leave without my loooong speech yg korang menyampah tuh...

besides, banyak sangat la nak reply, and fb memang bagos untuk kesihatan...
so, biar i mule..eherrmmm...

S1003Beta
I thought friday night mesti boring giler, or just an ordinary night kerh, or something...So, I keluar with Dharsh lepas class to go and get mask merepek tuh kat mid valley. So yea, my bday, takde la important sangat, cant wait to balik and tidur...balik,washed up, take train yang memang bagos untuk kesihatan tuh to college and change and all. Memang fun la after jumpe u all there. Then the event start, fun pulak. Everyone was lyk cantik giler, raining pon i tak kisah...makan pon ok,Fern and wormy was there,OMG!!Mr.Mohan came as college boy, ape entah.. Daniel serious handsome giler!! pheeewiiitt...whoops!! WAKAKAKAKAKA..lawls...memang macam orang asli la we all after that. Then Jules have to balik, and so I hugged him goodbye, then he pegang2 my mask, I bukak the mask and was lyk "hi" and inside i was lyk "ape pegang2 nih? FAG"...then...then...THEN!!...then everything went quiet, serious giler quiet...LAWLS!! Julian's kiss memang caused a riot :P, balik rumah, I gelak macam nak mampos!! XD...Then, approaching pukol 12 malam, everyone nak balik, and pritz was lyk "dun!! 1 moar minute"...sanggop u all tunggu bday I eh!! Lawls!! eh wait, Isaac, you left a salt patch on my face and tangan yerh!! :P Ishak, u d best, eventhough u dtg as a chinese hobo...Dharsh, the card memang cun giler!! frame letak kat muzium negara!! WAKAKAKAKA!! Glad the taugeh tak sesat masa balik..msg u all dlm card tuh memang buat I terharu!! huwaaaa!! U guys memang the best, clearly i was super duper aper je lah wrong at first biler i masok methodist, berbulan2 I cari jalan keluar, now, sad pulak to know we all not together for few moar years..takperh, fb penyagak kan ader...

Scienceone 0809
Memang i looking forward untuk berjumpe with all penduduk kampong semangat, dah lame tak hang out with all d kundejems, I thought we all kena ban dari pizza hut!! LAWLS, i pegi there, and hug semuer orang, shag will hug everyone's lungs out. So, we duduk and makan pizza, and criter pasal life kiterorg, update skit, buat flashbacks, theeve is still theeves, the best wife ever, thanks theeve for the present, better than roasted turkeys XD jose planned everything, jose u awesome toothpick,memang seronok I jumpe u all...then, secara ganasnyer, tangan monyet2 antarabangsa u all tutup mata I, and I shouted "stop it!! you're poking justin bieber's eyes!!" and when I bukak mata, ternampak la cake yg awesome, with tulisan "HAPPY OLOOLOOLOOLOOLOO DAY" memang cun u all,especially my loong wish, and how u made me take out candle with my mouth, and bantai kepala i dlm cake tuh, with the presents all coming out of nowhere, tak sangka u all!! U ppl, after 12 tahun la kowt 2gether, made THE LAVA speechless, congrats..I rase kan, every kundejem meeting we have, sure lepas tuh i kena sore throat..no wonder kiterorg kene ban from many places..I MISS YOU ALL SOOOOO MUCH, i memang tak nak balik!! stay forever with u all...You all memang made my day, next meeting bagi taw, U guys (opps, sorry syah, girls) memang the best, especially when kamie bagi taw 'secret' tuh, and we all secara 2gether-gether nak belasah that fella, and how ramya masak kong's hair (i miss that so much), with "...nasi lemak *sep sep sep* roti canai..." Scienceone, we rock, semangaaaatttt *hand gesture*

so tuh la criter pasal kawan2 I dlm class, U all, memang tak sangka langsong, thanks, best bday ever...
Kalo i miss out some part of the criter, add kan lah for me yerh,i memang nyanyok...
BERTUAH I DAPAT KAWAN CAM KORANG...huwaaaaa!! sob sob...*hingus*...sayang korang,muahx!
So, since u all kawan2 I, dgn barang2 u all prepare, walaupon tak la important sgt nak celebrate bday I tuh..
Kundejem or not,
I bagi U all...dari pokok kelapa...
SEMANGAAAATTT...*hand gesture* (-.-)

oh ya..n kundejems, i still think plankton's house is missing, and i did hear aisyah said 'chicken and peas in a bowl...'
And title tuh jgn salah faham ok, Im not JB punyer fan!!...ok, I am...yish, dah dah!! diam!!

No comments:

Post a Comment